reklama

„Brutálny“ policajný zásah proti cyklistovi.

Popoludní dňa 22.6.2020 na uzavretej asfaltovej ceste od hrádze smerom k Moravskému Svätému Jánu príslušník PZ Roman Bednárik č. 11670 bezdôvodne zhodil jeho mobiný telefón a cyklistu na kolená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Išiel som bicyklom smerom od hrádze rieky Morava naspäť domov do Moravského Svätého Jána. Na ceste cca 500 m za ubytovacím zariadením Piesočná ma autom predbehli policajti, zastavili a vyšli z auta. Ja som takisto zastavil odložil bicykel na trávu pri krajnici cesty a slušne som sa ich spýtal, či si ich môžem odfotiť, keďže si nie som vedomý žiadneho priestupku a je to moje občianske právo. Oni obaja súhlasili. Akonáhle som začal fotiť prvého z nich pána Romana Bednárika č. 11670 bezdôvodne na mňa zaútočil vyrazil mi môj mobil z ruky a zhodil na zem pričom som si narazil ľavé koleno. V tom šoku som aj zaplatil pokutu 10 Eur ani neviem za čo a niečo podpísal s vedomím, že sa nejedná o nejakú veľkú sumu a nemá význam sa o ňu vôbec sporiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo ma však zaráža je ten „brutálny“ neodôvodnený zásah policajta a pokus o použitie donucovacích prostriedkov. Ja som nemal pri sebe žiadnu zbraň, bol som oblečený v cyklistickom drese s cyklistickými tretrami na nohách, v ktorých sa nedá ani poriadne chodiť, súhlasil som s odovzdaním OP a nekládol som žiaden odpor.

Nerozumiem tomu, zdá sa, že pán policajt konal s „chladnou hlavou“. Podľa môjho názoru každý policajt musí strpieť neškodné fotenie v prípade ak si je občan vedomý, že nekonajú v súlade so Zákonom. Potom mi dohovárali, že však som si mohol ich číslo iba zapísať, ale predsa ja som pri sebe žiadne písacie potreby nemal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred pár dňami som síce podal TO na Róberta Fica a dokonca ma osobne zablokoval aj pán premiér Matovič na FB, či vo svojom blogu zosmiešnil Borisa Kollára a podal aj sťažnosť na policajtov v Malackách za poskytovanie mojich osobných údajov súkromným osobám, ale silne pochybujem, žeby to mohlo mať s týmto extempóre akýkoľvek súvis???

Samozrejme som celú túto story zaslal aj na Úrad inšpekčnej služby Ministerstva vnútra SR.

Ako dôkaz prikladám ďalšiu fotodokumentáciu.

Roman Bednárik, č. 11670
Roman Bednárik, č. 11670 
Ján Pancák

Ján Pancák

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Veterinárny lekár a tiež dlhoročný marketingový pracovník, ktorý sa aktívne zaujíma aj o marketing volebný a marketing politických strán. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu